Najnowsze Wpisy

i po łikendzie Komentarze (0)
31. sierpnia 2003 20:07:00
linkologia.pl spis.pl

ah stwierdziłem że cos napisze, jutro znowu do roboty ....ale za to łikend był udany - w sobote wreszcie się wyskakałem i leTko zrobiłem napojem alkoholowym o smaku banana , było dobrze.......

zimny_drink : :

I dzien po urlopie Komentarze (1)
28. sierpnia 2003 18:44:00
linkologia.pl spis.pl

No i sie stalo , trzeba bylo isc do roboty , a tak sie czlowiek byczył i upijał na plaży zimne driny , ach jak sobie to przypomne , zajebiście błogi stan ......i robiona butla za butlą aż do wyczerpania ...mojego lub jej....no cóż trzeba poczekać do następnego urlopu  - no ale przecież butle też można robić tutaj , na miejscu, człowiek nie jest taki.

Apropo wczoraj były tylko 3 zajebiście zimne bronki , poopowiadało sie troche o wakacjach i do domu spać grzecznie , a dzisiaj jaaaazda , jak zobaczylem ile mam roboty to mnie huj szczelił -dzisiaj Kraków , jutro Bielsko , Częstochowa , Zabrze, Wrocław ......ło żesz kurwa aż mi sie nie chce myslec.....no i dzisiaj był ten dzień WYPŁATA !!!

hehe w łikend sobie odbije..........

zimny_drink : :

Zajebiście zimny drin[k] Komentarze (1)
27. sierpnia 2003 18:27:00
linkologia.pl spis.pl

Pierdole pobawie się tym jutro , narazie ide na zajebiście zimnego drinka , myślęże się nie zrobie za bardzo.......

zimny_drink : :

To zaczynamy Komentarze (0)
27. sierpnia 2003 18:02:00
linkologia.pl spis.pl

zaczne, ale tylko wpisze jakieś coś żeby zobaczyć wqle jak to wygląda , a później może sie bedzie chciało pisać coś więcej .....

zimny_drink : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

bojownik-i | kocie | taranee | asiol | w-samotnosci | Mailing